Klantenservice
Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid.
Dat wil zeggen dat eventuele klachten en/of andere zaken goed en snel worden behandeld.
Indien uw een vraag of klacht heeft kunt u een mail sturen naar info@edenshop.nl dan nemen we direct contact met u op.
Retouren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw artikel terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. U dient het artikel met een track & trace code te retourneren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar edenshop.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan edenshop.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@edenshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Garantie
Op alle artikelen heeft u 3 maanden garantie!
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie.
Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal
gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook
naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Garantiebewijs
Bij edenshop.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs
van uw artikel. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, dan vragen wij
om een kopie van de factuur. Bewaar deze dan ook goed.
Klacht binnen garantie
Heeft u een klacht dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in
de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor
rekening van edenshop.nl
Klacht melden
U kunt een klacht melden via info@edenshop.nl dan nemen we contact met u op
over wat u het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we u de factuur
en gegevens over welk artikel het gaat alvast in te vullen in de email.
Meer informatie over garantie
Wilt u meer weten over garantievoorwaarden
kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar
leest u wat uw rechten zijn als consument.
ConsuWijzer is het informatieloket van de
overheid voor consumenten.
Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid.
Dat wil zeggen dat eventuele klachten en/of andere zaken goed en snel worden behandeld.
Indien uw een vraag of klacht heeft kunt u een mail sturen naar info@edenshop.nl dan nemen we direct contact met u op.
Retouren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw artikel terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. U dient het artikel met een track & trace code te retourneren. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar edenshop.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan edenshop.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@edenshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Garantie
Op alle artikelen heeft u 3 maanden garantie!
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie.
Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal
gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook
naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Garantiebewijs
Bij edenshop.nl is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs
van uw artikel. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, dan vragen wij
om een kopie van de factuur. Bewaar deze dan ook goed.
Klacht binnen garantie
Heeft u een klacht dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in
de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor
rekening van edenshop.nl
Klacht melden
U kunt een klacht melden via info@edenshop.nl dan nemen we contact met u op
over wat u het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we u de factuur
en gegevens over welk artikel het gaat alvast in te vullen in de email.
Meer informatie over garantie
Wilt u meer weten over garantievoorwaarden
kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar
leest u wat uw rechten zijn als consument.
ConsuWijzer is het informatieloket van de
overheid voor consumenten.